Leverans & retur

Information om leverans och vår returpolicy

Leverans

Vi levererar ditt personliga CERTIFIED GRISCH-grischkort direkt hem till dig.

Leveranstid:

  • Sverige: 1-3 arbetsdagar

Leveransmetod:

Frakt sker via Posten (frimärke) och är ej spårbar.

Returpolicy

Viktigt att veta:

Eftersom alla våra grischkort är personligt anpassade och graverade med ditt unika namn, citat och grisch-analys, kan vi inte acceptera returer eller erbjuda återbetalningefter att beställningen har genomförts.

Varför kan vi inte ta emot returer?

  • Varje grischkort är unikt och personligt skapat för dig
  • Produkten graveras med ditt specifika namn och data
  • Grischkortet kan inte återanvändas eller säljas till någon annan

Innan du beställer:

Se därför till att dubbelkolla all information innan du slutför din beställning:

  • Stavning av namn
  • Valt citat eller text
  • Leveransadress
  • Att du är nöjd med din grisch-analys

Skadade produkter

Om ditt grischkort skulle anlända skadat under transporten, kontakta oss omedelbart på:

support@grisch.nu

Vi kommer då att skicka en ersättning utan extra kostnad. Bifoga gärna bilder på skadan för snabbare handläggning.

Fel i leveransen

Om du skulle få fel produkt levererad (vilket är mycket ovanligt), eller om det finns fel i gravyren som beror på vårt misstag, kontakta oss på:

support@grisch.nu

Vi åtgärdar då felet kostnadsfritt genom att skicka en ny korrekt produkt.

Kontakta oss

Har du frågor om leverans eller andra funderingar? Kontakta oss på:

E-post: support@grisch.nu

Vi svarar normalt inom 24 timmar